8 Ιανουαρίου 2013

Βασικά Καλησπέρα σας.

Ααααμ...εεεμμ..ένα, δύο, τρία, τεστ τεστ. Ακούγομαι ε; Όχι, όχι δεν είμαι ξανθιά. Ούτε φυσική, ούτε βαμμένη. Τι; Δεν με πιστεύετε; Καλά, καλά. Τέρμα τα αστεία.!
Για να ξεκινήσουμε με αλήθειες, αυτή είναι η δεύτερη προσπάθειά μου να δημιουργήσω ένα αξιόλογο και ευανάγνωστο blog. Το παρελθόν έδειξε ότι δεν το έχω και πολύ σε αυτόν τον τομέα αλλά δεν πρόκειται να τα παρατήσω! Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που τα παρατάει εύκολα αλλά anyway, είμαι αισιόδοξη αυτή τη φορά..
Στην αρχή, σκέφτηκα ότι όλη αυτή η ιδέα είναι μια σκέτη χαζομάρα. Άλλωστε ποιος ο λόγος και ο σκοπός να γράψεις σκέψεις και απορίες σε μία σελίδα στο internet που έτσι κι αλλιώς δεν θα διαβάζει κανείς (εκτός από την Τζω, σμουτςς); Εκτίθεσαι και με το παραπάνω..και αυτή είναι η βασική πηγή για τους όποιους δισταγμούς μου. Αλλά HERE I AM! Παλεύοντας τους δισταγμούς και εκείνη την φωνούλα στο κεφάλι μου που με κάνει να φοβάμαι κάθε τι καινούριο. 
Μην βιαστείτε να κρίνετε από τον τίτλο. Δεν πρόκειται να γράψω ούτε ολόκληρη πρόταση στα γερμανικά. Και προς Θεού μην πάρετε αυτό το blog σαν ημερολόγιο. Όχι, αυτά δεν τα μπορώ. Άσκοπη περιγραφή γεγονότων κλπ κλπ. δεν είναι του στυλ μου. 
(Σίγουρα κάτι ξέχασα να πω αλλά who cears!) 
Stay tuned για νέες αναρτήσεις.
xoxo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου